УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
!!! Підручник 8 клас
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА (натисніть на слово, виділене іншим кольором , і ви перейдете на підручник)
*** (травень)
!!! Підручник 8 клас
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА (натисніть на слово, виділене іншим кольором , і ви перейдете на підручник)
*** (травень)
Тема:Контрольна робота № 6. З української прози. Український гумор (твір)
Напишіть власні роздуми у формі твору-роздуму, обравши одну з поданих тем. У своїй роботі постійно опирайтеся на текст твору, який ви обрали.
Робота має складатися з трьох частин:
1. Вступ ( може починатися словами Я вважаю, що… або На мою думку,…
2. Основна частина (доводите свою думку, використовуючи слова По-перше,…
По-друге,… Наприклад,...)
3. Висновок (робите висновок за допомогою конструкцій: Отже,… або Можна зробити висновок…)
Не забудьте про абзаци (кожна частина твору починається з абзацу). Обсяг твору півтори сторінки.
Теми твору:
1. Актуальність твору Ю.Винничука «Місце для дракона».
2. Проблема особистості в сучасному світі (за творами Ю.Винничука
та В.Дрозда)
3. Чого навчає твір Ю.Винничука «Місце для дракона»( або твір В.Дрозда «Білий кінь Шептало»)?
Фото усіх письмових завдань надсилайте на електронну пошту
anyamoroz15@gmail.com або через вайбер,
указуючи своє прізвище, ім’я на аркуші перед
темою.
1.Прочитати стор. 234-247;
2.Виконати наступні завдання:
*Чого навчає повість В.Чемериса "Вітька+Галя..."?;
*Складіть і запишіть по одній пораді героям повісті (Галі, Вітьку, Федькові й Петру) , щоб легше було виходити із складних і незручних життєвих ситуацій.
*** (травень)
1.Прочитати стор. 220-233;
2. Відповісти письмово на запитання 1,2,3,5,6,7,8,9,10 ( стор.234)
13.05.20

1.Прочитати частину першу "Дуель"(стор.208-219);
2. Випишіть у зошит портретні характеристики Вітьки Горобця, Федька Котигорошка й Галі Козачок;
3.Дайте письмову відповідь на питання: "Який момент твору вам найбільше сподобався? Чому?"
*** (травень)
ТЕМА: Валентин Чемерис "Вітька +Галя, або повість про перше кохання"
Для ознайомлення із біографією та поезією Н.Супруненко перейдіть за посиланням 👉 ТВОРЧІСТЬ ПОЕТЕСИ

*** (травень)
ТЕМА:Ю.Винничук "Місце для дракона". Проблематика твору
ТЕМА: Ю.Винничук "Місце для дракона". Підтекст твору
АНАЛІЗ ТВОРУ

*** (квітень)
ТЕМА:Ю.Винничук "Місце для дракона". Проблематика твору


*** (квітень)
Тема уроку. Парадокс: дракон Грицько – поет і християнин (за повістю-казкою Ю.Винничука «Місце для дракона»).

Словникова робота.
*** (квітень)
Тема: Юрій Винничук "Місце для дракона"
*** (квітень)
*** (квітень)
*** (квітень)
*** (квітень)
*** (квітень)

Письмово заповнити !!!
Літературний паспорт твору "Шпага Славка Беркути"
*** (березень)
УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ


1.Опрацювати у підручнику стор.208;
2. Переглянути відеоурок👇 і записати :
-головних героїв, жанр,тему, ідею, проблематику твору;
3.Дайте відповідь "Як ви розумієте "кохання" і з чим ви його асоціюєте?"
*** (травень)
ТЕМА: Література рідного краю. Поезія Ніни СупруненкоДля ознайомлення із біографією та поезією Н.Супруненко перейдіть за посиланням 👉 ТВОРЧІСТЬ ПОЕТЕСИ

1.Ознайомитися із біографією Ніни Супруненко ;
2. Виконати вправу "Незакінчене речення"
1.
Ніна Антонівна народилась …
2.
Народилась в селі …
3.
Батько й мати були…
4.
Чим захоплювалася у школі?
5.
У якому училищі навчалася?
6.
Закінчила …
7.
Коли вийшла перша книга поетеси?
8.
Назвіть співаків, які виконували поезію Ніни
Супруненко.
9.
У яких
країнах друкувалися твори поетеси?
10.
Якою медаллю
нагороджена поетеса?
3.Обрати одну із поезій Н.Супруненко - написати ідейно-художній
аналіз за такою схемою:
1.
Короткі відомості про автора (насамперед ті, що
допомагають краще зрозуміти специфіку даного твору).
2.
Історія написання твору (за потреби).
3.
Жанр твору (громадянська, інтимна, релігійна,
пейзажна, філософська лірика тощо).
4.
Провідний мотив вірша, його зв’язок з іншими
поезіями у збірці й у всій творчості митця.
5.
Композиція твору.
6.
Ключові образи твору.
7.
Які мовні засоби сприяють емоційному наснаженню
твору (лексика, тропи, фігури, фоніка), як саме?
8.
Віршування (види рим, спосіб римування, віршовий
розмір, вид строфи), його роль у розкритті провідного мотиву твору.
9.
Підсумок (почуття і роздуми, викликані твором).
*** (травень)
ТЕМА:Ю.Винничук "Місце для дракона". Проблематика твору
1.Опрацювати асоціативний кущ і словникову роботу;
2.Напишіть невеликий роздум на тему:"Добро чи зло перемогло в повісті-казці Ю.Винничука "Місце для дракона".
*** (квітень)


ТЕМА: Ю.Винничук "Місце для дракона". Підтекст твору
1.Опрацювати словникову роботу та художній аналіз твору записати в зошит!
2.Дати письмові відповіді на запитання 7,8,10,11 (підручник стор.207).
СЛОВНИКОВА РОБОТА
АНАЛІЗ ТВОРУ
*** (квітень)
ТЕМА:Ю.Винничук "Місце для дракона". Проблематика твору
1.Опрацювати асоціативний кущ і словникову роботу;
2.Напишіть невеликий роздум на тему:"Добро чи зло перемогло в повісті-казці Ю.Винничука "Місце для дракона".



Тема уроку. Парадокс: дракон Грицько – поет і християнин (за повістю-казкою Ю.Винничука «Місце для дракона»).
1. Опрацювати словникову роботу та порівняльну таблицю записати в зошит;

Словникова робота.
Парадокс – (від гр. Paradoxos – незвичайний, дивний)
1. Думка, вислів, що різко розходяться з чим-небудь загальноприйнятим, з якимись науковими положеннями, а також думка, що суперечить тверезому глуздові.
2. Суперечність, що виникла при збереженні логічної правильності ходу міркувань.
2. Прочитати розділи ІV-VII (стор.196-206));
3. Складання порівняльної таблиці.
Дракон в УНТ
1. Великий.
2. Триголовий.
3. Дихає полум’ям, щоб випалити усе навколо.
3. Завдає людям шкоди.
5. Приносили дракону в жертву людей, тварин.
6. Мав тільки звірячі інстинкти.
|
Дракон Грицько
1. «Завбільшки з вола».
2. Мав одну голову.
3. «Задирає голову, щоб не обсмалити дерева».
4. «Ні на кого не нападає, нікого не вбиває».
5. Харчувався травичкою і листячком, різними ягідками, дикими яблуками й грушами.
6. «Голову мав тямущу, бо хутко навчився говорити по-людськи»; був талановитим; писав вірші.
|
4.Дібрати цитати з тексту, які відображають прояви добра і зла, вірності і зради, самопожертви.
*** (квітень)
Тема: Юрій Винничук "Місце для дракона"
1. Переглянути відеоурок;
2. Прочитати І-ІІІ розділи (стор.187-194);
3.Дати відповіді на тестові завдання(записувати тільки літеру правильної відповіді)
Тестові завдання
1. В якому місті
відбуваються події?
а)Люботин;
в)Любин;
б)Люборин;
г)Люцин.
2.Хто куняв у кріслі?
а)король; в)воєвода;
б)князь; г)пустельник.
3.Як називалася молода князівна?
а)Анюта; в)Настасія;
б)Віра; г)Надія.
4.Де побачили сліди дракона?
а)На березі Дніпра; в)на березі Дунаю;
б)Банстриці; г)Бистриці.
5.Скільки років було дракону?
а)вісім; в)чотири;
б)шість; г)п’ять.
6.З ким товаришував молодий дракон?
а)пустельником; в)лицарем;
б)дівчиною; г)королем.
7.Де заховався дракон від юрби?
а)в лісі; в)в печері;
б)в озері; г)в морі.
8.Хто врятував дракона від пожежі?
а)князь; в)воєвода;
б)пустельник; г) Настасія.
9.Що наказав радник повісити на корчмі?
а)намальованого дракона; в)наказ;
б)оголошення; г)прохання.
10.Що їв люботинський дракон?
а)м’ясо птиць; в)траву;
б)людей;
г)молодих дівчат.
11.Де зібралась лицарська компанія?
а)в корчмі; в)в
королівстві;
б)на галявині; г)в
пустельника.
12.Чого навчив пустельник дракона?
а)писати;
в)говорити;
б)читати; г)вогнем дихати.
*** (квітень)
1.Письмова характеристика художнього образу коня Шептала
1. Чим білий кінь Шептало вирізнявся з-поміж інших? Яким ви його уявляєте?
2. Які якості притаманні героєві? Які думки завжди снують у його голові?
3. Чому він часто тримався пооддалік від табуна? Чи є щось спільне у поглядах Шептала і
решти коней?
4. Яка найзаповітніша мрія Шептала?
5. Простежте за зміною почуттів героя і в яких епізодах це видно?
6. Як автор ставиться до свого героя? У чому він бачить його трагедію?
7. Яке ваше ставлення до головного героя?
2. Які якості притаманні героєві? Які думки завжди снують у його голові?
3. Чому він часто тримався пооддалік від табуна? Чи є щось спільне у поглядах Шептала і
решти коней?
4. Яка найзаповітніша мрія Шептала?
5. Простежте за зміною почуттів героя і в яких епізодах це видно?
6. Як автор ставиться до свого героя? У чому він бачить його трагедію?
7. Яке ваше ставлення до головного героя?
2.Продовжіть речення
"Білий кінь Шептало примусив мене замислитися над тим....."
"Коли я думаю про коня, то мені здається, що я б ...........".
Додатково (за бажанням)! На окрему оцінку!
Дослідницька робота «Білий кінь: біологічні особливості»
*** (квітень)
ТЕМА: Володимир Дрозд "Біли йкінь Шептало"
1.Переглянути відеоурок;
2.Записати визначення:
(Шістдесятники-....,шістдесятництво-....., оповідання-...., алегорія-...., символ-....);
(Шістдесятники-....,шістдесятництво-....., оповідання-...., алегорія-...., символ-....);
3.Коротко законспектувати про Володимира Дрозда та проблематику твору;
4.Прочитати оповідання "Біли кінь Шептало"(стор.177-185).
Виконати контрольну роботу з теми "З української прози"!
Обрати варіант, перейшовши за посиланням →
→(натиснути на слово КОНТРОЛЬНА РОБОТА)*** (квітень)
Напишить твір-роздум на тему"БЕЗ ДРУЖБИ ЖИТТЯ НЕПОВНОЦІННЕ", икориставши приклади з повісті Н.Бічуї "Шпага Славка Беркути" (до двох сторінок -на високий бал)

Письмово заповнити !!!
Літературний паспорт твору "Шпага Славка Беркути"
1. Назва твору.
2. Автор.
3. Літературний рід.
4. Жанр.
5. Тема твору.
6. Проблематика твору.
7. Головні герої.
8. Художні засоби
*** (квітень)
1. Заповнити таблицю в зошиті!
Стефко Вус
|
Юлько Ващук
|
Лілі Теслюк
| |
Риси характеру
| |||
Улюблене заняття
| |||
Вчинки
| |||
Стосунки з батьками
| |||
Ставлення до друзів
|
2. Розподіліть твердження за належністю до героя, натиснувши на .вправа «Класифікація». Зробити скріншот виконаної вправи і прислати!
3.Прочитати стор.165-175 у підручнику.
*** (квітень)
Повага –це межа, яка охороняє як батьків, так і їх дитину;
одних вона оберігає від прикростей, інших – від мук совісті…
Психологі́зм(грец. psych — душа; лат. lohos — слово, вчення;) —
передача художніми засобами внутрішнього стану персонажа, його думок,
переживань, зумовлених внутрішніми й зовнішніми чинниками.
1. Записати значення ПОВАГА, ПСИХОЛОГІЗМ.
2.Заповнити таблицю у зошиті! Зразок!↓
Характеристика Славка Беркути
|
|
Вік
|
|
Місце проживання
|
|
Стосунки з
батьками
|
|
Ставлення до
друзів
|
|
Улюблене заняття
|
|
Стосунки з
природою
|
|
Вчинки
|
|
Риси характеру
|
|
Ставлення автора
|
|
Негативні риси
|
3.Прочитати стор.154-165 у підручнику.
*** (квітень)
1. Читати повість "Шпага Славка Беркути" стор.143-153!
2.Дати відповіді на запитання:
*1. У якому місті і коли відбуваються події повісті?
*2. Прокоментуйте вчинок Славка з шапкою, яку він віддав Юлькові.
*3. Кого Стефко Вус уважає "пещеним мамієм"? Чи згодні ви з думкою цього героя?
*4. Дайте характеристику Лілі Теслюк. Чи має вона , на вашу думку, негативні риси вдачі? Які?
*5. Яка подія свідчить про те, що клас, у якому навчається Славко Беркута, дружний? Чи можете це саме сказати про свій клас?
3. Складіть 5-7 запитань до прочитаного уривку!!!
*** (березень)
ТЕМА:Ніна Бічуя "Шпага Славка Беркути". Повість про школу й проблеми дорослішання, про роль батьків у вихованні дітей та їхньому дозвіллі.
1.Опрацювати стор.141-142, стислий конспект"Життя і творчість Ніни Бічуї"
2.Знайти пару, аби утворилося прислів'я, записати їх у зошит.
Дурний друг а той, хто правду каже
Річ краще нова, а вірного друга нема
Не той друг, хто медом маже, — не друг
Приятелів тьма, а дружба — стара
Були б пиріжки, вірну людину
В лиху годину пізнаєм – найбільше багатство
Дружба та братство будуть і дружки
3. Дібрати синоніми до слова "Дружба" і записати.
4.Літературний диктант "Літературознавчий словник" (перейти за посиланням, натиснувши на слово ДИКТАНТ , і дати письмово відповіді на запитання словом або словосполученням)
*** (березень)
1. Прочитати оповідання "Мати" О.Довженка (перейдійть за посиланням на оповідання "МАТИ")
2.Виконати письмово:
На „7-12” б. Напишіть твір-роздум на тему: „Героїчний подвиг Марії Стоян за оповіданням „Мати” О.Довженка”.
На „4-6” б. Дайте письмову відповідь на запитання: „Чим схвилювало мене оповідання „Мати” О.Довженка ?”.
*** (березень)
Поділіть оповідання О.Довженка "Ніч перед боєм" на частини за змістом, доберіть до них заголовки і запишіть їх у зошит.
*** (березень)
Відповісти на запитання 1-12 письмово (підручник стор. 141-142)
*** (березень)
Перейти за посиланням (натиснути на слово УРОК ) і опрацювати конспект!
Обов’язкове!!!
1. Скласти запитання до теми уроку (6 – 10).
2. Оберіть одну поезію і випишіть художні засоби
За бажанням.
*Скласти власний вірш про рідну землю.
Немає коментарів:
Дописати коментар