пʼятниця, 13 березня 2020 р.

Завдання по зарубіжній літературі для учнів 6 класу

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

Посилання на підручник "Світова література 6 клас"

20.05.20
ТЕМА:Позакласне читання Рей Бредбері "Все літо в одному дні"
1.Прослухати аудіокнигу;
2.Дати відповідь на питання:
Що найбільше Вас вразило у творі і чим він вас зацікавив?



18.05.20
КОНТРОЛЬНА РОБОТА
Перейти за посиланням і виконати завдання 
(натисніть на слово👉 ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ)



13.05.20
1. Прослухати 4 частину повісті;
2. Перейти за посиланням(https://learningapps.org/display?v=pogne83uj20) і виконати вправу-зробити скріншот виконаної вправи!
3. Підготуватися до контрольної роботи (повторити стор.194-251)
ІV частина 👉



06.05.20
1.Прослухати ІІ та ІІІ частини повісті (аудіокнага👇👇👇);
2. Скласти кросворд або 7-10 запитань до твору!
ІІ частина👉



ІІІ частина👉


04.05.20
Тема: Крістіне Нестлінгер  "Конрад, або Дитина з бляшанки"
1. Опрацювати біографію письменниці (248-249), виписати 7-10 фактів з життя К.Нестлінгер;
2. Прослухати І частину повісті (аудіокнага👇👇👇);
3. Скласти план до І частини.
І частина 👉
29.04.20
1. Прочитати стор.235-246;
2. Письмова характеристика головних героїв "Джим Гудзик і машиніст Лукас".
27.09.20
ТЕМА: Міхаель Енде "Джим Гудзик і машиніст Лукас"
Энде, Михаэль — Википедия    

1. Переглянути відеоролик "Біографія М.Енде"
1.Переглянути буктрейлер "Джим Гудзик і машиніст Лукас"
2. Прочитати стор.230-235;
3. Відповісти письмово на запитання 1-6 на стор.235.
22.04.20
Написати твір-розповідь (обсяг 10-15 речень) на тему "Умій вибирати друзів" (за повістю А.Ліндгрен "Міо, мій Міо)

15.04.20
Переглянути фільм "Міо, мій Міо"
Завдання: дати письмові відповіді!!!
1. Які мрії Буссе здійснилися, коли він потрапив до Країни Далекої?
2. Як Міо, долав страх і невпевненість у своїх силах під час походу проти Като?
3. Чого навчився Міо :під час походу проти лицаря Като?
4. Хто і як допомагав пішому героєві у його поході проти Като?
5. Які уроки винесли ви для себе з повісті «Міо, мій Міо»?
6.Написати характеристики Міо і Като;




13.04.20
ТЕМА: Астрід Емілія Ліндгрен. Повість «Міо, мій Міо». 
1.Переглянути відео "Біографія А.Ліндгрен" або опрацювати сторінки підручника 221-222.

2. Опрацювати порівняльну таблицю ознак казки і повісті
Казка
Повість
Розповідна форма
Обсяг – середній між оповіданням і романом
Вигаданість(фантастичність)
Незначна кількість персонажів і подій
Умовність зображуваних подій і героїв(відсутність конкретики, лише загальне уявлення про персонажів, про час і місце, де відбувається дія)
Сюжет розгалужений
Боротьба добра і зла з перемогою добра
Зображення певного періоду, епізоду з життя героя(героїв)
Чітка побудова
Велика роль описів(у тому числі портретів, пейзажів)
Чітка побудова
Велика роль описів(у тому числі портретів, пейзажів)
Традиційні художні засоби (повтори, перебільшення, порівняння тощо)
Відкритий фінал


3.·        Поглиблення знань з теорії літератури. 
ЗАПИСАТИ ВИЗНАЧЕННЯ в зошит!    
 Фе́нтезі (англ. Fantasy – фантазія) – різновид фантастичної літератури, де містика і чаклунство сприймаються реально.
     Ознаки фентезі: фантастичні елементи, містика, магія, герой долає не лише зовнішнє зло, втілене у фантастичних істотах, а й у самому собі.
       Психологічна повість-різновид повісті, де значну увагу приділено розкриттю внутрішнього світу персонажа (персонажів), його переживань, мрій, сподівань, настроїв.
                    Повість-казка-цe поєднання в одному творі властивостей повісті і казки. Тобто охоплює подій є чимось середнім між Романом і оповіданням, також є казкові герої та не реальні події чи істоти.
                           Фантастичний роман-різновид роману, у якому фантастичні елементи є провідними й виявляються в сюжеті, образах, часі, просторі тощо.
08.04.20
ТЕМА:Роберт Шеклі(1928-2005). Оповідання "Запах думок"
Ви прочитали фантастичне оповідання "Запах думок".   Із поняттям «оповідання» ми знайомі ще з 5 класу, але все ж таки давайте пригадаємо. 
              Оповідання – невеликий прозовий твір, сюжет якого заснований на певному епізоді (зрідка  декількох кількох епізодах) із життя одного (або кількох)
               1.Дайте письмові відповіді на  2  обраних питання:
 1.     Як ви розумієте назву твору?
 2.   Чим займався Лерой Кліві?
 3.    У яку критичну (екстремальну) ситуацію потрапив Л. Кліві?
·          4.    Яке рішення прийняв КлівіЩо допомогло йому врятуватися?                                                         (Екстремальна ситуація – важкі, дуже складні, з ризиком для життя і здоров’я людини  ситуації чи обставини. Людину можуть охопити почуття страху, відчаю, паніки, тривоги.)
  2. Виконайте бліц- диктант. Дайте письмову відповідь "ТАК" чи "НІ"  
  1.      Бліц-диктант «Перевір себе».
1)      Зореліт летів крізь колонізоване скупчення Сергон .
2)      Зореліт здійснив вимушену посадку тому, що не працювала система опалення .
 3)      Приземлившись, корабель вибухнув .
 4)      Тварини, які населяли планету, були такими ж, як і на Землі .
 5)      Кліві підібрав біля уламків корабля контейнер з провізією .
 6)      Головному герою довелося захищатися від хижих звірів .
 7)      Кліві не вдалося зберегти сумку з поштою .
 8)      Лерой провів на планеті ЗМ-22 три дні .
   9)      Головний герой переховувався від небезпеки в печері .
  10)В останнє на планеті Кліві уявив у себе в руках смолоскип, яким він спричинив   небачену досі  тут пожежу .
  11)Кліві став телепатом .
  12) Поштмейстер врятував Кліві.  
                    3. Додаткове завдання на високий бал!  Скласти пам’ятку або написати лист-пораду  тому, хто опинився у надзвичайній ситуації.  

                                                    

06.04.20

ТЕМА:Роберт Шеклі(1928-2005). Оповідання "Запах думок"
Презентація до уроку зарубіжної літератури на тему "Роберт Шеклі ...

ЗАВДАННЯ!!!
1.Опрацювати біографію американського письменника Роберта Шеклі. Виписати 7-10 фактів з його біографії. ( стор.203-204);
2. Прочитати оповідання Р.Шеклі "Запах думок" (стор.204-215)


25.03.20

Тема: Новела "Усмішка" Р. Бредбері
Картинки по запросу "джоконда"
1.Прочитати оповідання "Усмішка" (стор.196-200);
2.Дати  письмові відповіді на запитання:
1)     Де  і коли відбувається дія? 
2)      Чи сподобалося вам майбутнє, зображене Бредбері? Чому?
3)     Відомо, що у творі зображено місто після ядерної війни. Яким його побачив автор? Наведіть приклади з тексту. 
4) Якими змальовано людей? 
5) Якими були свята у городян? 
6)  Якою була реакція людей на подібні дійства?

7) Як ви думаєте, що можна сказати про духовні цінності цих людей? 

23.03.20

ТЕМА: Рей Дуглас Бредбері
 1.Опрацювати у підручнику стор. 194-195,201-202;
2.Виписати: 5 фактів із життя і творчості Р. Бредбері, що таке конфлікт і соціальна фантастика;
3.Складіть звернення до людей 2061 року, використовуючи підказку

Звернення.
______________________________________________________________
(Шановні земляни! Жителі планети Земля! Людство! тощо).
_____________________________________________________________________________________
(Ми, діти, 2020 року, не хочемо так жити; не допустимо; не дозволимо; будемо дбати; щиро віримо; прагнемо змінити; маємо надію; відчуваємо в собі силу тощо ).
________________________________________________________________________________________
(все в руках людини; берегти духовні скарби, моральні цінності; перемога над руйнацією; людство в небезпеці)
______________________________________________________________________________________
 (врятуймо світ; світ врятує; нам не байдуже; ми вдячні діти тощо).

18.03.20

1.Перейти за посиланням на урок (натисніть на слово УРОК)і виконайте наступні завдання!!!

2.ПИСЬМОВО ДАТИ КОРОТКІ ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ!!!   Запитання та завдання за змістом прочитаних віршів.

1.         Хто є героями вірша «Собака»,  «Горобець»?
2.       Порівняйте образи оповідача і образи собаки та горобця. Автор їх протиставляє чи показує одним цілим?
3.       Які емоції переживають герої обох віршів? Підтвердити свою відповідь рядками з тексту.
4.       Яким настроєм пронизаний вірш «Собака», а «Горобець»?
5.       Опишіть своє переживання, які ви пережили під час читання віршів І.С.Тургенєва.
6.       Визначте тему та ідею вірша «Собака».
7.       Що уславлює автор в образі горобця-захисника?
8.       Що пережив господар собаки? Чим він був найбільше вражений?
9.       Який висновок робить автор? У яких рядках міститься головна думка твору «Горобець»?
10.      Чи змогли б вчинити так, як дорослий горобець з вірша І.С.Тургенєва?
11.       Чи бачили ви у реальному світі жебраків? Які вони? Чому і яких людей називають жебраками?
12.      А чи можна назвати людину без будь-яких духовних цінностей жебраком? Доведіть свою думку.
ДОДАТКОВО: Спробувати написати свій вірш у прозі, дати назву !!! Тема вірша вільна-обираєте самостійно!!!!

16.03.20

1. ПИСЬМОВО (КОНТРОЛЬНА РОБОТА)

Твір-опис за картиною І. Шишкіна «Ранок у сосновому лісі» (перейти за посиланням на світлину картини , натиснувши на її назву)



Немає коментарів:

Дописати коментар