вівторок, 1 березня 2022 р.

Зарубіжна література для учнів 7 класу !!!

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

Посилання на підручник ⇒ Зарубіжна література 7 клас
Травень
1.Переглянути , за бажанням, фільм "Хроніки Нарнії"(натисніть на назву і ви перейдете за посиланням на фільм);
2.*Чим Вас вразив цей фільм?
   *Який герой найбільше вам сподобався і чим саме?

травень
Контрольна робота
Завдання 1-9 (по 1 балу за кожну правильну відповідь), завдання 10 (3 бали)
1. Джорж Плейтен, герой твору А. Азімова «Фах», утік з Інтернату, щоб:
а) побувати на олімпіаді;    б) побачити кохану дівчину;
в) допомогти своїй родині матеріально; г) уникнути покарання.
2. Джорж Плейтен, герой твору А. Азімова «Фах», відрізнявся від своїх однолітків тим, що:
а) був дуже сильним, займався спортом; б) володів телепатією;
в) читав книги, займався самоосвітою; г) був вихідцем з іншої планети.
3. Софі, героїня твору Д. В. Джонс «Мандрівний замок Хаула», уклала угоду з:
а) Відьмою Пустирищ;    б) Демоном вогню;
в) Хаулом;    г) саліманом
4. Твір Д. В. Джонс «Мандрівний замок Хаула» відрізняється від традицій них народних казок тим, що:
а) закінчується твір нещасливо для головних героїв;
б) зображуються технічні засоби сучасної доби;
в) мачуха та падчерка дружать, пригоди випадають старшій сестрі;
г) немає протистояння добра та зла
5.Із героями твору Д. В. Джонс «Мандрівний замок Хаула» Софі та Хаулом відбулися до кінця твору не лише зовнішні, а і внутрішні зміни:
а) обоє стали замкненими та відлюдькуватими, тішилися лише своїми почуттями;
б) Софі стала впевненішою, а Хаул — уважнішим до прохань;
в) вони почали заздрити тим, хто не зазнав таких випробувань долі, як вони;
г) Софі стала веселою та безтурботною, а Хаул — злим і похмурим
6. Мегі, героїня книги К . Функе «Чорнильне серце», мала здатність:
а) «оживляти книги»;
б) розуміти мову тварин;
в) перетворюватися на невидимку;
г) перевтілюватися в будь-кого із героїв твору, який вона читає
7. Найбільшим захопленням Меґі, героїні книги К. Функе «Чорнильне серце», було:
а) читання книжок;    б) вишивання;
в) малювання;    г) спів і танці
8.Чому Мегі не встигає потоваришувати з дітьми свого віку?
 А)немає такого бажання,
Б)вимушена часто переїжджати з місця на місце,
В)тато забороняє з кимось спілкуватися.
9. Продовжте речення. «Фентезі — це...»
10.Виконайте одне із завдань:
А) Охарактеризуйте образ Джоржа Плейтена, головного героя твору А. Азімова «Фах»;
Б) Охарактеризуйте образ головної героїні твору Д. В. Джонс «Мандрівний замок Хаула» Софі.

травень
Тема уроку. Корнелія Функе. «Чорнильне серце». Поєднання уявного і реального світів.
1.Виконати завдання літературної вікторини «Пригадай ім’я»:

  1. Тітка матері Мегі.
  2.  Майстер читання-невдаха.
  3.  Рогата куниця.
  4. Німа служниця.
  5.  Мати Каприкорна.
  6. Письменник.
  7.  Мандрівний жонглер.
  8. Вірний служник Каприкорна.
  9. Книжковий лікар.
  10. Герой, вичитаний із «Тисячі і одної ночі».
  11.  Ватажок бандитів.
  12.  Мати Мегі.
2.Дайте відповідь на питання:
а)Хто із названих персонажів належить до реального світу, а хто – до уявного?
б)Запишіть найголовніші риси характеру Мегі.
травень
ТЕМА: Корнелія Функе (1934-2011). 
Тема "оживлення" книжки у творі "Чорнильне серце"
Корнелия Функе – Книги Автора, Биография, Фото
1.Опрацювати у підручнику стор.267-268;
2.Переглянути фільм "Чорнильне серце"👇
3.Продовжте  речення:
1. Я дізнався (дізналась) про…; зрозумів (зрозуміла)…
2. Мені близьке…
3. Мене вразило…
4. Не можу погодитися з тим, що…
5. Якщо порівняти…, то…
6. Коли я переглянула фільм, то відчув (відчула)…

травень
Тема: Значення художнього прийому чаклунства у творі "Мандрівний замок Хаула"
1. Визначити і записати у зошит тему та ідею твору!
 (згадайте як визначити тему та ідею👇)

2.Дай повну письмову відповідь на запитання 👇
Хто і для чого чаклує у творі?
3. Перейди за посиланням та виконай інтерактивну вправу (натисни на слово 👉 ТЕСТ)-зроби скріншот виконаної вправи!

квітень
ТЕМА: Образ Софії, світ її мрій, бажань, жахів
1.Записати у зошити риси характеру Софі Хаттер на кожну букву імені та прізвища (Наприклад: С-старанна);
2.Дати відповіді на запитання:
1. Чого найбільше у світі прагне Софі? 
2. Чи заслуговує вона на них? Чому?
3. Чому ж вона впевнена, що не заслуговує?
4. Чи випадково з нею сталося нещастя? 
5. Які особисті якості Софі допомогли їй зняти з себе закляття?
6. Які проблеми твору пов’язані з образом Софі? 
7. Як вони вирішуються в повісті? 
8. Чи навчила вас історія Софі, як узагалі ставитися до проблем
в особистому житті та як долати негаразди?


квітень
ТЕМА: Діана Вінн Джонс (1934-2011) "Мандрівний замок Хаула"
1. Законспектувати стор.256-257;
2.Читати "Мандрівний замок Хаула" (стор.258-265)
Діана Вінн Джонс. "Мандрівний замок Хаула".


ТЕМА: "Айзек Азімов (1920-1992)"Фах". Розповідь про майбутнє людини й людства".
1.Переглянути відео 

2.Робота з літературознавчими термінами (записати у зошит)
Фантастика (з грецької – мистецтво уявляти) – специфічний метод художнього відтворення життя, в якому образ (об’єкт, світ, подія) побудований за принципом надприродного, незвичайного, нереального, хоча він і не виключає повністю елементів дійсності. Фантастичні образи цілком залежать від уяви автора і є засобом вираження його думок, ідей, прагнень.
Науково-фантастична література – один із різновидів фантастики, що виник на межі ХІХ-ХХ ст. в епоху науково-технічної революції, та відрізняється  вищим рівнем науковості і меншою часткою елементів казковості, чарівності. Головне тут – використання досягнень науки, поєднання наукової гіпотези і нестримної уяви автора.
Основні теми науково-фантастичної літератури:
-   існування паралельних світів;
-   рух людини в часі ( політ у майбутнє, повернення у минуле );
-   подорож до зірок, інших планет;
-   зустріч з істотами з інших світів, планет, які ставляться до землян вороже
або по-дружньому;
-   вторгнення біологічних роботів на Землю тощо.
Основні риси наукової фантастики:
-   осмислення  протиріч розвитку науки і техніки та їх впливу на суспільство;
-   нереальність художнього світу, образів, ситуацій;
-   опис вигаданих науково-технічних відкриттів;
-   художній прогноз майбутнього людини та всієї земної цивілізації. 
3.Перейти за посиланням(натиснути на назву⥤"Фах") і прочитати скорочено повість  або прослухати аудіокнигу

4.Дати короткі письмові відповіді на питання:
1.Яка тема твору?
2.Де відбуваються події? 
3.В якому значенні вживається слово «Фах»?
4.Які проблеми порушує письменник у творі?
5.Що собою являє День Читання у творі?
6.Що являє собою День Освіти?
7.Яким чином проходить День Олімпіади і яка мета його проведення?
8.Як ви зрозуміли що таке Інтернат для недоумків і чому туди потрапив Джордж Плейтен?

квітень

Перейти за посиланням і виконати  контрольну роботу ←←(натисніть на словосполучення )


****
Тема:Культурні паралелі в текстах новел О.Генрі «Дари волхвів» та Р.Акутагави «Павутинка»
1.Напишіть свої враження від знайомства з новелами "Павутинка" ,"Дари волхвів" та що їх об'єднує чи різнить? (8-10 речень)
2.Підготуватися до контрольної роботи - виконати інтерактивну вправу , натиснувши на слово→ ТЕСТ.
***
УВАГА! За цей урок ви отримаєте 2 оцінки!!!
Тема: Рюноске Акутагава(1892-1927)- майстер японської новели. Утілення ідеї про  моральну справедливість у новелі «Павутинка».Філософський зміст твору. Підтекст. Художні образи новели (Будда, Кандата). 
1.Опрацювати "Життя і творчість Р.Акутагави", натиснувши на слово ПРЕЗЕНТАЦІЯ, або проглянь відеоролик , або прочитай стор. 248-249 у підручнику;
2. Ознайомся з життям і творчістю Р.Акутагави та запиши головне.

***БУДДА (- Бог,- дає життя,- вершить суд, карає, - дає можливість виправитись, - надає допомогу, - неземна людина).
***Словникова робота 1. Шпиляста гора - гора в пеклі; 2. Річка  Сандзунокава - річка, яку грішники після смерті переходили, перш ніж попасти в пекло. 3.Словом "біоскоп" переведено японське слово; це коробка, в один кінець вузької частини якої вставлялись картинки, що оберталися на стрижні; в другому кінці коробки було віконце, в яке дивились на  картинки, що рухалисьи це називаємо  калейдоскопом).
3. Прочитати новелу "Павутинка" (стор. 250-251);
4.Дати відповіді на запитання:
             1. Коли та де відбувається дія  притчі?
 2.  Що б це могло символізувати?
  3.   Що хотів сказати читачу автор?
 4.  Хто є  головним героєм  притчі?
   5.   Що можна про них сказати?
    6.   Чому автор через Будду не дає Кандаті другої спроби на порятунок?
     7.     На що сподівався Будда, коли опустив Кандаті павутинку?  


   8.Чому так вчинив Кандата на порозі вибору?
   9.Який епізод у притчі  мене найбільше зацікавив і чому?
   10. Що таке рай, на вашу думку?
Буктрейлер до новели "Павутинка"



****
Тема: Новела "Чарівна крамниця"
1. Запам'ятати значення слів.
Словникова робота:
Прейскурант–  перелік цін на товари і послуги.
Ґатунок – якість.
Галерея – довге приміщення з суцільним рядом великих вікон на одній з подовжніх стін.
Пап'є-маше – матеріал для муляжів, котрий отри­мують із суміші волокнистих матеріалів з клеєм, крох­малем, гіпсом.
Салон – приміщення для виставок, а також мага­зин художніх виробів.
Патент – документ на право займатися торгівлею або промислом.
Інкубатор – апарат для виведення з яєць молодняка сільськогосподарської птиці.
Міраж – дещо уявне.
Пілястр – вертикальний  виступ на поверхні стіни у вигляді частини вбудованого в неї чотиригранного стовпа.
Кеб – однокінний екіпаж в Англії.
2.  Письмово!!!   Заповнення таблиці «Композиція новели «Чарівна крамниця». 

Експозиція

Зав'язка

Розвиток дії

Кульмінація

Розв'язка



3. Перейти за посиланням (натиснувши на слово ТЕСТ) і виконати 12 тестових завдань!!!
4. Додаткове завдання. Дайте відповідь на запитання.
     1*Чому не кожен може потрапити до чарівної крамниці?
     2*Як сприймають побачене в чарівній крамниці батько і син? Чим різниться їхнє сприйняття?
      3* Схарактеризуйте які стосунки між батьком і сином.


БЕРЕЗЕНЬ
Тема: Герберт Джордж Уеллс. Новела "Чарівна крамниця"
1. Опрацювати стор. 241-242;
2. Виписати факти про життя і творчість Герберта Уеллса;
3. Читати новелу "Чарівна крамниця"

***
1.Прочитати новелу О.Генрі "Дари волхвів" (підручник стор. 236-240);
2.Дати письмові відповіді на запитання 1-4 стор. 240;

***
1.Написати твір про любов до ближнього ( на основі прочитаних новел О.Генрі "Останній листок", "Дари волхвів")
***
1.Прочитати ст. 228-230, ст. 230- запитання 2,3 відповісти письмово.
2.Прочитати новелу "Останній листок", ст. 235-236- запитання 2,3 відповісти письмово.

***
1.Прочитати оповідання про Шерлока Холмса (на власний вибір)
2.Скласти 7-10 запитань до твору. 

***
1.Дочитати оповідання А.К.Дойла "Спілка рудих" ст.215-223;
письмово : *скласти порівняльну характеристику доктора Ватсона і Шерлока Холмса;
                    *за прочитаними оповіданнями А. Конан Дойла складіть "досье*" на Шерлока Холмса. (Досье-зібрання документів,відомостей, які стосуються якогось питання, певної справи, людини)


Немає коментарів:

Дописати коментар